applaus voor iedereenSpace Station applaus voor iedereenSpace Station applaus voor iedereenSpace Station
applaus voor iedereenSpace Station
is baanbrekend voor wie leeft met een
ernstig meervoudige beperking.
applaus voor iedereenSpace Station
gaat ervan uit dat iedereen
recht heeft op onderwijs.
applaus voor iedereenSpace Station
gaat ervan uit dat kwaliteit bereikbaar
moet zijn voor iedereen.

Over theaterproject

Space Station

Space Station wil aantonen dat,  wanneer er een passend aanbod is, mensen met een meervoudig complexe beperking, net als iedereen, deel kunnen nemen aan het regulier onderwijs. Ook verschaft  Space Station een educatief platform waar vaardigheden ontwikkeld kunnen worden voor die “echte” wereld. “Movement, meaning and metaphor” zijn de kernbegrippen.

The only limits are, as always, those of vision
J.. Broughton, American poet

Gelukkig staan we niet alleen...

Samenwerkingen / sponsors

Een leerweg met lichtpunten

Leergang

September 2017 is vrijwilligersorganisatie Space Station begonnen met de derde jaargang van Space Station Light.

De lessen zijn gegoten in de vorm van doe-het-zelf theaterworkshops. De workshops bieden aan zestien spelers een magische wereld, tegen een achtergrond van kleur, licht en geluid. Het tastbare decor wordt speciaal ontworpen voor studenten die zintuiglijk beperkt zijn en een zeer intensieve hulpvraag hebben. Licht is het sleutelwoord voor de nieuwe leerweg.

De opleiding is mogelijk gemaakt door hoofdsponsors Syntess Software en het Fonds Handicap.nl. Ook Stichting SPZ ondersteunt dit unieke initiatief.

Ook digitaal actief

Latest From The Blog